منابع صهیونیستی امروز دوشنبه گزارش دادند که یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا سه هفته دیگر به آلمان سفر می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم و عملکرد ضعیف کابینه بنیامین نتانیاهو اذعان کرد.
تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر نتانیاهو به دو کشور قبرس و ترکیه به دلیل شرایط نامساعد جسمانی وی به حالت تعلیق درآمده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه پس از انجام بررسی‌هایی نهایی پزشکی و پس از کارگذاشته شدن دستگاهی در قلبش از بیمارستان مرخص شد.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر این رژیم از تصمیم خود برای برکناری وزیر جنگ این رژیم منصرف شده است.
سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به سخنان ضد ایرانی صدر اعظم آلمان در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: کشور‌های مستقل و افکار عمومی جهان از این گونه مواضع و رفتار‌های مبتنی بر استاندارد‌های دوگانه به ستوه آمده و راسخ‌تر می‌شوند که ادعا‌ها و اتهامات غربی‌ها علیه ایران ریاکارانه و نامعتبر است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی وقوع یک رخداد خطرناک امنیتی سفرش به آلمان که قرار بود امروز انجام شود را به تعویق انداخت.
منابع امنیتی از وقوع تحولاتی در شمال اراضی اشغالی خبر می دهند که موجب شده نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفر سه روزه اش به آلمان را کوتاه کند.
بنامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سفری سه روزه راهی آلمان خواهد شد.
صدها نویسنده و شخصیت دانشگاهی رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس خواستند تا از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم استقبال نکنند.
هزاران نفر از شخصیت های دانشگاهی در اراضی اشغالی علیه رژیم صهیونیستی دست به اعتراضات زدند و از برلین و لندن خواستار لغو سفر نخست وزیر این رژیم به آلمان و انگلیس شدند.
شاه اردن با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در امان دیدار کرد.
یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) خواستار بازداشت مقامات سابق این رژیم از جمله یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ سابق شد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس این رژیم تحقیقات درباره ارسال بسته ای برای یائیر لاپید نخست وزیر موقت این رژیم را آغاز کرده است.
«ادی راما» نخست وزیر آلبانی قرار است با سفر به اراضی اشغالی با مقامات رژیم صهیونیستی درباره ایران رایزنی کند.
گفتگوی تلفنی وزیر خارجه امارات با نخست وزیر رژیم صهیونیستی
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تکرار برخی ادعاها علیه ایران پرداخت.
برای نخستین بار طی ده سال گذشته، رییس جمهور ‎ترکیه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در دیدار با «فرانک والتر اشتاین مایر» رئیس جمهور آلمان در برلین به تکرار ادعاهای خود پیرامون برنامه هسته‌ای ایران پرداخت.
صدراعظم آلمان در کنفرانس خبری مشترک با یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که برلین اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
ده‌ها نفر از فعالان و حامیان ملت فلسطین در اعتراض به سفر یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی به برلین دست به تظاهرات کردند.
لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سفرهای ضدایرانی خود وارد برلین شد.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز گفت که تل آویو داده‌های اطلاعاتی جدیدی را درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در اختیار اروپایی ها قرار داده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد این رژیم التزامی به توافق هسته ای ایران نخواهد داشت.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با صدر اعظم آلمان بار دیگر مخالفت خود را با احیای توافق هسته ای ایران تکرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ